Nieuwe vijverbeheerder

Woensdag, 2 mei 2018

Sinds kort is Joe Blais aangesteld als de nieuwe vijverbeheerder. Hij neemt het stokje over van Fritz Wessels. Joe is nog maar kort lid van HSV de Snoekbaars. Daarvoor heeft hij echter lang gevist bij zustervereniging De Maashoek.

Door problemen met zijn ogen nam zijn zichtvermogen echter sterk af en is hij vanwege de betere bereikbaarheid gaan vissen in de Glazenap-vijver en lid geworden van onze vereniging. Joe is vrijwel iedere morgen te vinden bij de vijver.

Samen met Fritz Wessels is hij al een paar weken in de weer om de visvijver klaar te maken voor de komende maanden. Inmiddels is alles opgeschoond, is het gras gemaaid en zijn de oevers verstevigd. Maar er is nog genoeg te doen

Joe geeft een paar jeugdige vissers instructie
Joe heeft zich o.a. tot doel gesteld om meer jeugd aan te trekken en zo te zien is hij hiermee al begonnen!